MİSYONUMUZ

Hastasına değer veren, alanında uzman hekim ve sağlık çalışanları ile kalite standartlarına uygun, nitelikli etik tıp anlayışı içerisinde günümüzün sunduğu son teknolojik uygulamalarla, sürekli gelişen sağlık hizmeti sunmaktayız.

Sağlıkta kalite standartları doğrultusunda çalışanın güvenliği, kaliteli ve etik hizmet sunmada önceliğimizdir.

Toplumun her kesiminden hastaya ulusal ve uluslararası kalite standartlarında, uygun ekonomik koşullarda, hasta güvenliğini korumayı esas alarak; insana değer veren, üstün nitelikli hekimler ve sağlık çalışanları ile etik ve kaliteli sağlık hizmeti sunmak esasımızdır.

 

VİZYONUMUZ

Hedefimiz, ekip ruhu ve anlayışı içinde yüksek kaliteli sağlık hizmeti sunarak, bölgemizde ve ülkemizde daima lider konumda olmaktır. Hasta ve çalışan memnuniyetinde ülkemizde hizmet veren en saygın kurumlar arasında her zaman ilk sıralarda yer almak istiyoruz.

Hastanemiz, Türkiye’de model bir sağlık kurumu olmayı, uluslararası platformlarda örnek gösterilen bir kuruluş olmayı hedeflemektedir. Bu hedef doğrultusunda, üstün nitelikli ekibi ve modern altyapısı ile hem yurtiçinde hem de yurtdışından gelen hastalarımıza en yüksek kalitede sağlık hizmeti sunmaya, onların kendilerini güven içinde hissetmelerini sağlamaya devam etmektir. Aynı zamanda, hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için çaba gösteriyoruz.

Değerlerimiz:

  • Ulaşılabilirlik
  • Güler yüzlülük
  • Saygınlık
  • Hijyenik ortam
  • Hasta mahremiyeti
  • Etkili iletişim
  • Takım çalışması
  • Hasta ve çalışan güvenliği
  • Kalite ve sonuç odaklılık

KURUMSAL AMAÇ VE HEDEFLERİMİZ

Daima;

 

  • Sağlık hizmetleri kapsamında Sağlıkta Kalite Standartlarının tüm hastanede uygulanmasını sağlamak.
  • Hastanemizde Kalite Kültürünün oluşturulmasını sağlamak.
  • Sağlıkta Kalite Standartları çerçevesinde kaynakları etkili ve verimli bir şekilde
  • Hasta ve Çalışan Güvenliğine uyumlu hastane altyapısı ve konforu ile nitelikli sağlık hizmet
  • Hedeflere ulaşmak amacıyla hizmetlerin sürekliliğini ölçmek.
  • Kalite Yönetim Sistemini sürekli gözden geçirmek, geliştirmek ve iyileştirmek.
  • Kalite yönetimi konusunda değişim ve gelişmelere paralel olarak hizmet kalitesinde sürekliliğin sağlanması amacıyla personelin sürekli öğrenmesine yönelik bir sistem geliştirmek.
  • Yılda 4 (dört) kez Bina Turları yaparak analiz sonuçlarına göre uygunsuzluklara yönelik iyileştirme yapmak.
  • Yılda 2 (iki) kez Öz Değerlendirmeler yaparak analiz sonuçlarına göre uygunsuzluklara yönelik iyileştirme
  • Klinik Kalite Ölçme ve Değerlendirme Rehberi doğrultusunda ilgili sağlık olgularının bölüm kalite sorumlusu tarafından takibinin yapılması, veri kalitesinin iyileştirilmesi ve uygunsuzluk durumunda iyileştirme çalışmalarının yapılmasının sağlanmak.
  • Hastanemiz Eğitim Planı doğrultusunda zorunlu eğitimlerin, hizmet içi eğitimlerinin, İSG eğitimlerinin ve Hasta- Hasta Yakını Eğitimlerinin yapılmasını sağlamak.
  • Kalite Göstergeleri ve Klinik Kalite Göstergeleri ile ölçme, değerlendirme ve iyileştirme çalışmalarının başlatılmasını sağlamak.
  • Personelin çözümün bir parçası olduğu anlayışını tüm çalışanlara
  • Hizmet sunumundaki görevlilere, kalitenin geliştirilmesinin bütün personelin işi olduğu anlayışı ve yaklaşımını
  • Hasta haklarını gözetmek ve hasta memnuniyetini artırmaya yönelik faaliyetler gerçekleştirmek.
  • Sağlıklı Çalışma Yaşamı kapsamında hastanemizde çalışan güvenliğini sağlamak.
  • Hastane yetkinlik ihtiyaçlarının göz önünde bulundurularak özellikli birimlerde çalışan personellerin yetkinliklerinin artırılmasının sağlanması ve bu kapsam da sağlık çalışanlarına yönelik mesleki sertifikasyon sayısını arttırmak
  • Tıp etiğinden ve yasal mevzuatın gereklerinden ödün
  • Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS)’nde hastalara ait sağlık kayıtlarının kurumsal düzeyde bilgi mahremiyetini sağlamak.
  • Tüm sağlık hizmeti süreçlerinde hastanın mahremiyetini sağlamak.
  • Personelin katılımı sağlanarak ekip ruhu oluşturacak planlama ve uygulamaları gerçekleştirmek.
  • Hastanemizde fiziki alan yetersizliği olan hizmet birimlerinin yapılacak düzenlemeler ile uygun alanlara taşınmasını sağlamak.
  • Hasta mahremiyetini her koşulda
  • Hastanemizde bilgi mahremiyetini sağlamak.
  • Yatan hastaların bakım ihtiyaçlarının bütüncül bir yaklaşımla değerlendirilmesini sağlamak.
  • Atıkların kaynağında ayrıştırılmasını sağlamak.
  • Hasta Haklarının takibinde ve çözümünde başlatılan iyileştirme faaliyetlerini takip
  • Tıp alanındaki günlük gelişmeleri yakından takip ederek bilgi ve teknolojiyi
  • Sektöründe bölgede öncü ve birinci kuruluş
  • Kaliteli hizmeti toplumun geniş bir kesimine